Foto: Josip Bandic / CROPIX

Slavonci u nehumanim uvjetima putovali u Zagreb, odgovor HŽ-a sablaznio: ‘Ispričavamo se’

Autor: M.D.

Većini ljudi putovanje vlakom je ugodno. No, to se najčešće ne odnosi na Hrvatske željeznice. Osim čestih kašnjenja, putnici imaju problema i s komforom, naročito ljeti kad su visoke temperature. Vagoni se pri visokim temperaturama pretvaraju u konzerve, naročito ako ne radi klima uređaj.

To se dogodilo putnicima vlaka 580, popularne “Podravke”, koji su protekloga petka putovali iz Osijeka prema Zagrebu. Upravo je krajem prošlog tjedna bio vrhunac toplinskog vala u kojem su temperature ponegdje dosezale i 35 stupnjeva. Jedna je putnica za N1 opisala neljudske uvjete u kojima je putovala.

“Već ujutro je bilo nepodnošljivo vruće. Klima u vagonu nije radila, a još gore od toga – svi su WC-i bili zaključani. Kada smo konduktera pitali zašto je tako, odgovorio je da nema vode”, ispričala je i dodala: “U jednom trenutku rekla sam kondukterki koja je prolazila kroz vagon da više ne mogu izdržati bez odlaska na zahod. I drugi su slično reagirali. Potom se pojavio kondukter koji je nekim ključem otključao WC-e i rekao nam da imamo pet minuta da obavimo nuždu. Poslije toga ga je ponovno zaključao”, opisala je ogorčena putnica.

Foto: Pixabay/ilustracija

Isprika HŽPP-a

Vlak je uz sve poteškoće stigao u Zagreb sa sat vremena zakašnjenja. Putnici je to stvorilo problem, jer je bila naručena na liječnički pregled koji joj je umalo propao. “Nekad se ‘Podravka’ zvala poslovnim vlakom jer je u Zagreb stizala oko 10 sati i ljudi bi stigli obaviti poslove. Sada je to praktički nemoguće jer nikad ne znate kada ćete stići”, požalila se.

Hrvatske željeznice Putnički prijevoz (HŽPP) ispričale su se zbog problema u putovanju i dodale da je kvar utvrđen samo u jednom vagonu. “Prije svega, ispričavamo se putnicima vlaka 580 zbog uvjeta na putovanju. U petak 21. lipnja u sastav vlaka 580 (Osijek 5.41 – Zagreb GK 11.07) bili su uvršteni klimatizirani vagoni. Tijekom vožnje vlaka u blizini kolodvora Pitomača u jednom vagonu došlo je do kvara na statičkom pretvaraču koji napaja klima-uređaj i električnu bravu na vratima WC-a. Vlakopratno osoblje upućivalo je putnike na mjesta i korištenje WC-a u drugim vagonima”, poručili su iz HŽPP-a.

Dodali su da vlak nije kasnio sat vremena, već “samo” 17 minuta. “Vlak je u kolodvor Zagreb GK stigao u 11.24 sati, a vagon u kojemu je došlo do kvara upućen je na popravak”, poručili su iz domaće željezničke kompanije.

HŽ nakon 40 godina ‘sprašio’ otkaz djelatniku, a onda su dobili svoje: ‘Radi se o njemu’




Putnica opovrgava njihove navode i tvrdi da su zahodi u nekoliko vagona bili zaključani, a da klima nije radila u cijelom vlaku. Uz to, dodaje da vlak sigurno nije stigao u Zagreb prije podneva. Inače, prema Uredbi Europske unije o pravima i obvezama putnika u željezničkom prijevozu donesenoj prije nešto više od tri godine, putnici imaju pravo na naknadu za kašnjenja dulja od 60 minuta.




Autor:M.D.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.