Guliver Image

Radila u autosalonu, pa razotkrila taktike za manipulaciju kupaca: ‘Puni su trikova’

Autor: K.I.

Roxy Stylez je ime influencerice s 1.2 milijuna pratitelja na TikToku koja je iskoristila svoje iskustvo rada u autosalonima kako bi razotkrila taktike kojima su vješti prodavači pokušavali izmanipulirati svoje kupce. Stylez tvrdi da pojedini prodavači vrše pritisak na mlade kupce, posebno one jedva punoljetne, da dignu kredite za automobile koje će godinama teško otplaćivati. Puni su, kako kaže, trikova kojima nastoje zbuniti kupca.

Mladi i neiskusni kupci znaju podleći uvjeravanjima i pritiscima sa strane, pa tako čitav niz godina ostanu zakopani i opterećeni silnim dugovima. “Vidjela sam kako ovaj autosalon zakopava 18-godišnjake u njihovo vozilo za cijeli život”, tvrdi Stylez.

Stylez želi objavljenim videom potencijalne mlade kupce obrazovati i upozoriti ih da donesu pametnije odluke prilikom kupnje automobila. A osnova svega je prikupljanje informacija. Strategija koju predlaže prilikom pregovaranja je da odmah na početku prodavaču kažete da niste zainteresirani za davanje vašeg trenutnog automobila pod račun.

@roxystylezz26 LET ME SAVE YOU MONEY!!!! Dont ever sign paperwork on the first pencil! They will be LAUGHING at you in the back room. #car #lesson #learn #inspo #momtok #redhead ♬ original sound – Roxy Stylez

Zanimljive strategije

Ova bivša prodavačica savjetuje kupcu odlazak na oglasnik uoči samog odlaska u salon. Potrebno je dobro istražiti vozilo koje kupujete, dakako ovisno i godini proizvodnje i kilometraži. Ističe da kupac bude spreman na odlazak u slučaju da mu ponuđena cijena je odgovara.

“Treba zapamtiti da je prva ponuđena cijena najčešće ona za pregovore, a ne i konačna”, navodi Stylez, naglašavajući da je potrebno ciljati cijenu koju ste ranije pronašli u oglasniku. U slučaju da prodavač nije voljan korigirati ponuđenu cijenu slobodno mu se treba zahvaliti i dati do znanja da ćete nastaviti s potragom, možda čak istaknuti da ste kontaktirali konkurenciju, odnosno neki drugi salon, što bi moglo potaknuti preispitivanje cijene, prenosi ibtimes.co.uk.

Stylez je spominula strategiju koju neki ljudi koriste: prvo pregovaranje o cijeni novog automobila, dovršavanje papirologije, a zatim spominjanje zamjene. Cilj ovakve taktike je spriječiti zastupstvo u napuhavanju cijene automobila koji se kupuje kako bi kompenzirala nižu vrijednost zamjene. Ipak, potrebno je shvatiti da zastupstvo ovaj pristup može shvatiti kao obmanjujući i da on može naštetiti pregovaračkom procesu.




Rimac objavio video o razvoju robotaksija: ‘Sve što smo krenuli raditi se činilo suludim’




Autor:K.I.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.